نظرات غیر کارشناسی مانع از احداث آرامستان جدید قم شده است

بهشتی گفت: طرح احداث آرامستان جدید قم از سال ۸۲ مطرح بوده که متاسفانه برخی با نظرات غیرکارشناسی مانع کار می شوند.

«محسن بهشتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به اهمیت راه اندازی آرامستان جدید در نزدیکی مسجد مقدس جمکران گفت: این طرح از سال 82 مطرح بوده است اما هنوز بر زمین مانده و اجرایی نمی شود.
 

معاون استاندار قم گفت: احداث این آرامستان ضروری بوده و متاسفانه عده ای با بیان مسائل خاص، و به بهانه مسائل معنوی و احساسی مانع از احداث این آرامستان شده اند.


وی افزود: برخی با نظرات غیر کارشناسی و تحمیلی می کوشند تا این آرامستان که از ضروریات استان است، راه اندازی نشود و متاسفانه شاهد هستیم که اقدام خاصی نیز در راه اندازی آن انجام نشده است.


بهشتی با اشاره به دفن اموات در داخل شهر گفت: این موضوع اشتباهی است و در برخی موارد هزینه های بسیاری نیز داشته که باید هر چه سریعتر این آرامستان جدید راه اندازی شود.


معاون استاندار قم با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ زنی آرامستان در جوار مسجد مقدس جمکران گفت: تولیت وقت در آن زمان در این مراسم بود و در جریان روند کامل طرح نیز بوده است و از این رو کسی نمی تواند با حرف های غیرکارشناسی مانع از اقدام و پیشرفت شود.


وی با اشاره به برخی نظرات مبنی بر اینکه کنار این آرامستان جدید شاهد توسعه شهر می شویم گفت: توسعه شهر قم به سمت جاده قدیم اصفهان است و به همین دلیل در حریم این آرامستان توسعه شهری نخواهیم داشت.

کد خبر 935137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha