تفسیر مجازی سوره «نساء» در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد

طاهری گفت: در ادامه سلسله جلسات مجازی با عنوان «۱۰۰ ثانیه با قرآن» نهمین روز از تفسیر مجازی سوره «نساء» به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور یکی از اساتید مجرب در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «صد ثانیه با قرآن» از ابتدای ماه مبارک رمضان به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و جذب نوجوانان و جوانان به سمت قرآن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: طرح «صد ثانیه با قرآن» به میزبانی کانون سالار شهیدان شهرکرد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه این طرح در قالب طرح ملی «راهکار» برگزار می شود گفت: طرح «صد ثانیه با قرآن» با استقبال ویژه نوجوانان و جوانان همراه بوده است.

 

طاهری گفت: در ادامه سلسله جلسات مجازی با عنوان «۱۰۰ ثانیه با قرآن» نهمین روز از تفسیر مجازی سوره «نساء» به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور حجت الاسلام یزدانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده نیز پخش می شود.

 

 وی با طرح این سوال که «در کدام آیه از سوره نساء به استکبار ستیزی اشاره شده است؟» از شرکت کنندگان خواست تا جواب مورد نظر را به شماره ۰۹۱۰۱۹۱۱۹۰۷ پیامک کنند.

 

کد خبر 935152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha