خدمت به محرومان و مردم سرلوحه انقلاب اسلامی است

خاتمی با یادآوری رفتارهای کشورآمریکا در خصوص تحریم سازمان بهداشت جهانی و درمانده شدن در خدمت به مردم خویش گفت:خدمت به محرومان و مردم سرلوحه انقلاب اسلامی و از اهداف آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «سید مسعود خاتمی» در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار گفت: امام خمینی (ره) به شیعه عزت داد و ملتی را از زیر یوغ استعمار درآورد و پرچم مبارزه با استکبار به دست گرفت و آغاز انقلاب اسلامی برای نفی نقش کدخدا در کشور اسلامی بود.
نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی،با یاد آوری اینکه دیکتاتورهای فاشیست  سازمان بهداشت جهانی را تحریم کردند ولی زیر ساخت مناسب برای مبارزه ای با یک بیماری را ندارد، بیان کرد: خدمت به محرومان و مردم سرلوحه انقلاب اسلامی و از اهداف آن است و مبارزه با تبعیض و فساد لازمه این انقلاب است و شرمنده هستیم که با آن فاصله داریم.
وی شهر خوانسار را دارای مردمانی اصیل و با فرهنگ برشمرد و خواستار خدمت در حد توان و مناسب حال مردم این شهرستان شد و افزود: مردم در هشت سال دفاع مقدس، صبر کردند و با همه توانشان به میدان آمدند و در بیماری کرونا نیز، همکاری مردم را سبب کسب توفیق در مبارزه با این بیماری برشمرد. 
خاتمی با بیان اینکه دولتمردان در حال جنگ تمام عیار اقتصادی هستند، تبیین کرد: دو راه تسلیم یا مقاومت پیش روی ملت است که تسلیم را خدا و آیین خدا اجازه نمی دهد، پس مقاومت با تکیه بر امکانات راهی است که باید طی شود.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگترین مانع دامپروری در گلپایگان، بخشنامه های غیر کارشناسی دولتی است، تاکید کرد: دولت توانمند برای حل مشکل و تسهیل اقتصاد به میدان بیاید و در خدمت صنعت و کشاورزی باشد./

کد خبر 935287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha