انقلاب اسلامی ثمره اقدامات شجاعانه امام راحل است 

حجت الاسلام کهن پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره اقدامات شجاعانه امام راحل است گفت: امام خمینی (ره) مستضعفان را حمایت می کرد و طرفدار آنان بود.

حجت الاسلام « باقر کهن پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا با تسلیت سالگرد  ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: انسان های سعادتمند در دین مبین اسلام کسانی هستند که دارای عمل صالح باشند ودیگران را به خداشناسی توصیه کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صومعه سرا با بیان ایینکه انسان های سعادتمند اهل امر به معروف و نهی از منکر هستند و دیگران را به صبر و شکیبایی توصیه می کنند افزود: امام راحل دارای ایمان بالا به توحید و معاد بود و در طول عمرش در این راه ذره ای تردید به خود راه نداد. 

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صومعه سرا گفت: امام راحل اهل عمل صالح بود و زندگی او سرشار از اخلاص و در امور خانواده گی ونوع ارتباط با خانواده سرشار از عمل صالح بود.

 


حجت الاسلام کهن پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره عمل صالح امام راحل است تصریح کرد: ایشان با منکرات رژیم گذشته مقابله کرد وقتی عزت ملت را خدشه دار دید سخنرانی افشاگرانه علیه رژیم شاه داشت که باعث شد تا ایشان را تبعید کنند.

 


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره اقدامات شجاعانه امام راحل است خاطرنشان کرد: امام راحل مستضعفان را حمایت می کرد و طرفدار آنان بود.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صومعه سرا اظهار کرد: نتیجه اقدامات سیاسی و اجتماعی حضرت امام (ره) تحقق انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی بود، که امروز با رهبری داهیانه مقام ولایت در همان مسیر تداوم دارد.

 


حجت الاسلام کهن پور افزود: تحقق دین و دین‌باوری در ایران و دیگر نقاط جهان تقویت جبهه مقاومت در مقابله با استکبار جهانی نشات گرفته از تفکر امام راحل است.

 


وی گفت: در مکتب حضرت امام خمینی (ه) انسان‌های بزرگی مثل شهید رجایی‌ها، بهشتی ها، مطهری ها و سلیمانی ها پرورش یافتند.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صومعه سرا تصربح کرد: امروز مسئله مواسات و کمک مومنانه که سراسر ایران را عطر محبت مهربانی آن پر کرده نیز از تفکرات امام راحل است.

 


حجت الاسلام کهن پور خاطرنشان کرد: همه ما مدیون زحمات و مسئول صیانت از تفکر سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ه) هستیم، باید مبنا و محور حرکت مسئولان پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد‌.

کد خبر 935377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha