دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد  را با ابزار فرهنگی و هنری  برای نسل جوان تبیین کنیم

احسانی گفت: اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد با ابزار فرهنگی و هنری برای نسل جوان تبیین شود.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه برنامه های 14 و 15 خرداد باید هر سال با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این برنامه ها در استان بیشتر در فضای مجازی  برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) مظهر عزت و عظمت انقلاب اسلامی است وامروز ما باید شاکر باشیم در کشوری زندگی می‌کنیم که آزادی و امنیت حرف نخست را می‌زند و رهبری فرزانه جانشین به حق امام روح‌الله است.

 

وي اظهار د اشت: پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ تداعی‌کننده استقامت، پایداری و شجاعت مقابل زورگویان و دلاوری‌های آزادمردانی است که با نثار خون خویش نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم‌شاهی به وجود آوردند.

 

وی ادامه داد: در کشور ما میدان برای بسط ارزش‌های دینی و اخلاقی فراهم است و لذا باید در خط ولایت باشیم و از ارزش‌های انقلاب دفاع کنیم و بتوانیم این ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را با ابزار فرهنگی و هنری برای نسل جوان بیان کنیم.

 

احسانی بیان کرد : در عصر کنونی باید در سایه ایمان به خدا، خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان حقایق منشأ خیروبرکت فراوان در جامعه باشیم  و در راه معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و در ترویج فرهنگ اندیشه‌های سیاسی و اجتماعی متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت شهدا ی انقلاب  به نسل حاضر و آینده گام برداریم.

 

 

کد خبر 935378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha