تفسیر مجازی آیه ۱۴۱ سوره نساء در کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد

طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با محوریت تفسیر آیه ۱۴۱ سوره نساء توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور یکی از اساتید مجرب به صورت مجازی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح «100 ثانیه با قرآن» به منظور آشنایی جوانان با تفاسير كوتاه قرآن كريم است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: طرح «صد ثانیه با قرآن» به میزبانی کانون سالار شهیدان شهرکرد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب طرح مسجد محور «راهکار» توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

طاهری اظهار داشت: دهمین روز از تفسیر مجازی سوره «نساء» با عنوان «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با حضور حجت الاسلام یزدانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده نیز پخش می شود.

 

وی با طرح این سوال که «طبق آیه ۱۴۱ سوره نساء مهم ترین راه تسلط مستکبران بر مردم چه راهی است؟» از شرکت کنندگان خواست تا جواب مورد نظر را به شماره ۰۹۱۰۱۹۱۱۹۰۷ پیامک کنند.

 

کد خبر 935475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha