ضرورت تقویت روحیه انقلابی‌گری در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام نکونام گفت: در گام دوم انقلاب قرار داریم و برای تحقق اهداف تمدن اسلامی ضروری است تا روحیه انقلابی‌گری را در جامعه تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 16 خرداد) در پیام این هفته که جایگزین خطبه‌های نماز جمعه در دوران شیوع ویروس کرونا شده است، اظهار داشت: باعث تاسف است که در برخی موارد به جای روحیه انقلابی گری شاهد رفتارهای خلاف شرع و عرف، ولنگاری و بداخلاقی هستیم که می‌طلبد در این خصوص دقت نظر بیشتری صورت گیرد و با تقویت روحیه اخلاق و انقلابی گری این آسیب‌ها را از میان برداشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: سلامت اخلاقی در جامعه برای رسیدن به اهداف متعالی نظام یک ضرورت است و باید گفت که در حوزه عفاف و حجاب پیشرفت‌های قابل توجهی نداشته ایم.

 

حجت الاسلام نکونام در خطاب به جوانان گفت: باید با روحیه جوانی پای نظام و انقلاب بایستیم و نگذاریم این روحیه در جامعه متزلزل شود.

 

امام جمعه شهرکرد لازمه تداوم راه امام خمینی(ره) را انقلابی گری دانست و افزود: در دوران کنون مقام معظم رهبری الگو مومن قرآنی هستند و با عمل به رهنمودها و توصیه های ایشان می‌توان مسیر انقلاب را به خوبی ادامه داد.

 

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه انسان انقلاب دائم در حال تحول است، تصریح کرد: مومن انقلابی رکود ندارد و باید در تحول آفرینی در مناطق محروم، تحول در سلامت، جمعیت، تولید و پیشرفت الگو و پیشگام باشد.

 

وی افزود: مردم باید رعایت عدالت را مطالبه کنند و اجازه ندهند نظام سرمایه‌داری در جامعه حاکم شود.

 

کد خبر 935555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha