هنرمندان آذربایجان‌غربی اشعار امام راحل را خوشنویسی کردند

قوجاری گفت: نخستین همایش مجازی خوشنویسی با حضور خوشنویسان با هدف نگارش اشعار عرفانی امام خمینی (ره)، روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.

«علیرضا قوجاری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: نخستین همایش مجازی خوشنویسی با حضور خوشنویسان با هدف نگارش اشعار عرفانی امام خمینی (ره)، روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

 معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی  عنوان کرد:  زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و حمایت از آثار هنرمندان خوشنویس از اهداف برگزاری این همایش مجازی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هر هنرمند شرکت کننده  یک بیت یا یک مصرع از غزلیات امام خمینی (ره) را انتخاب و حین خوشنویسی حداکثر پنج دقیقه از اجرای خود را ضبط و به واتس‌آپ شماره ۰۹۳۸۲۶۸۲۵۰۲ ارسال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قالب انتخابی برای خوشنویسی در این همایش آزاد بوده و هنگام ارسال آثار، نام هنرمند و شهرستان محل سکونت باید درج شود، خاطر نشان کرد: همچنین آثار ارسالی در فضای مجازی به نام خود هنرمند منتشر خواهد شد و در هنگام اجرا و ضبط، موسیقی حزن انگیز به مناسبت ارتحال حضرت امام ( ره) امتیاز خواهد داشت‌.

معاون ‌هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: به پنج نفر از خوشنویسان شرکت کننده، جوایزی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 935588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha