محوریت کانون «شهدا» لارستان در قربانی مشارکتی کانون مساجد کشور و رادیو معارف

اخوت با بیان اینکه قربانی مشارکتی کانون مساجد کشور و رادیو معارف، با محوریت کانون «شهدا» انجام شده است، گفت: با مشارکت کانون مساجد کشور و کانون‌های مساجد جنوب فارس، ۱۶ رأس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در شرایط سخت کرونایی، همراه مدافعان سلامت در مقابله با شیوع ویروس کرونا به‌صورت خودجوش در حال فعالیت هستند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس به تشریح فعالیت‌های کانون «شهدا» یکی از این کانون‌های فعال پرداخت و افزود: در قربانی مشارکتی کانون مساجد کشور و رادیو معارف، با محوریت کانون «شهدا» و با مشارکت ۱۰ میلیون تومانی کانون مساجد کشور و همچنین مشارکت ۱۰ میلیون تومانی کانون‌های مساجد «شاهزاده»، «زینبیه»، «ابوالفضل»، «امام حسن‌مجتبی» و «مسجدالرضا(ع)»، ۱۶ رأس گوسفند قربانی و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این کانون فرهنگی هنری به مدیریت برادر «مصطفی بینا» بوده است، ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون، بیش از ۲۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از منابع خیرین به آسیب‌دیدگان از کرونا و اعضای کانون، اعطا شده است.

 

اخوت بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی با همکاری پایگاه مقاومت مسجد «شاهزاده» و قرارگاه جهادی «نجف»، به‌صورت خانه به خانه و درب منازل محله طی ۲ روز توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس تصریح کرد: همچنین با همکاری پایگاه مقاومت مسجد و قرارگاه جهادی «نجف»، نیازمندان محل شناسایی و تا کنون بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی لارستان توزیع شده است.

 

وی افزود: سه رأس گوسفند در اردیبهشت قربانی و گوشت آن بین نیازمندان محل با همکاری نیروهای پایگاه مقاومت مسجد «شاهزاده» توزیع شد.

 

اخوت خاطر نشان کرد: همکاری با پایگاه مقاومت مسجد محل، قرارگاه جهادی «نجف» و آتش‌نشانی در ضدعفونی کردن خیابان‌ها و کوچه‌های محله، تولید ماده ضدعفونی و همچنین اعزام اعضا جهت ایستگاه کنترل ورودی شهر از دیگر اقدامات کانون فرهنگی هنری «شهدا» بوده است.

کد خبر 935759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha