ضرورت همراهی مردم در حفاظت از محیط زیست

کنعانی گفت: همکاران ما به تنهایی نمی توانند از محیط زیست حفاظت کنند و باید تشکل های مردمی و مجامع محلی در این مسیر با ما همراهی داشته باشند.

«محمدرضا کنعانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دغدغه مندی مردم نسبت به مسائل محیط زیست برای ما بسیار خوشایند است و می دانیم که در حفاظت از محیط زیست تنها نیستیم.

 

مدیرکل محیط زیست استان گلستان ادامه داد: حفاظت از محیط زیست کشور از توان یک اداره خارج است و برای آنکه محیط زیست را حفظ کنیم و در اختیار آینده قرار دهیم نیازمند ۸۰ میلیون محیط بان هستیم.

 

کنعانی بیان کرد: اگر تک تک شهروندان گلستانی دغدغه محیط زیست داشته باشند قطعاً محیط زیست حفظ می شود، امسال هفته محیط زیست را با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری با شعار «هم جهش تولید و حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار» آغاز می کنیم.


وی افزود: تمام تلاش ما کمک به توسعه و پایداری تولید با الزامات محیط زیست است و هدف ما راهبری الزامات محیط زیست در تولید کشور است.

 

مدیرکل محیط زیست استان گلستان خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه ما توسعه فرهنگ محیط زیست بین مردم و مسئولان است و اگر این اتفاق بیفتد این دغدغه های ما به حداقل می رسد.

 

کنعانی با بیان اینکه اصحاب رسانه با دغدغه محیط زیستی به حفاظت از محیط زیست به ما کمک کردند، بیان کرد: همکاران ما در محیط زیست در تلاش هستند مأموریت های خود را به نحو احسن انجام دهند و تعداد مأموران ما کفاف رسیدگی و حفاظت از محیط زیست استان را نمی دهد لذا دست یاری به سمت تشکل های مردمی و جوامع محلی و اصحاب رسانه دراز می کنیم.

 

کد خبر 935841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha