زنجیره اطلاعات و تجربیات کانون‌های مساجد از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فهما به یکدیگر متصل می‌شود

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۷ کانون فرهنگی هنری فعال در خوزستان در سامانه فهما ثبت‌نام کرده‌اند گفت: زنجیره اطلاعات و تجربیات کانون‌های مساجد از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی فهما به یکدیگر متصل می‌شود.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به فعالیت کانون‌های مساجد در سامانه فهما اظهار کرد: یک‌هزار و 37 کانون فرهنگی هنری فعال در خوزستان در سامانه فهما ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین 79 هزار و 500 عضو کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان به مهم‌ترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان اشاره کرد و افزود: برگزاری سرود 40 هزار نفری به‌مناسبت ایام دهه فجر، برگزاری اولین جشنواره قرآنی روستایی مدهامتان در شهرک شهید منتظری دزفول، بازدید از 22 شهرستان و آموزش مدیران کانون‌ها برای ثبت اطلاعات کانون، مدیر و اعضای کانون‌ها و ... از جمله این اقدامات است.

 

وی به فعالیت کانون‌های مساجد خوزستان در مقابله با کرونا اشاره کرد و اذعان داشت: مشارکت کانون‌های مساجد در رزمایش کمک مؤمنانه در ماه رمضان، تولید و توزیع ماسک، دستکش و اقلام بهداشتی، برگزاری پویش‌های بزرگ مجازی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ... همچون پویش «در خانه بمانیم»، پویش‌های همدلی و پیشگیری از بیماری کرونا و ... از جمله این فعالیت‌ها است.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: قریب به 150 خبر در پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استانی و کشوری از فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان در ایام کرونا منتشر شده و همچنین 10 تولید رسانه‌ای در رادیو و تلویزیون استانی از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری استان صورت گرفته است.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر آن 20 محتوای مجازی در قالب پوستر، موشن‌گرافی، اینوگرافی و انتشار گسترده آنها در فضای مجازی در ایام کرونا جهت آگاهی‌بخشی جامعه در خصوص نکات بهداشتی و ... انجام شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان به پایگاه اطلاع‌رسانی فهما اشاره کرد و ادامه داد: این پایگاه پل ارتباطی آسان ما بین کانون‌های مساجد است و کانون‌ها زا این طریق به راحتی می‌توانند با یکدیگر از طریق اخبار، به تبادل افکار و اطلاعات بپردازند.

 

وی در پایان یاد آور شد: با پایگاه اطلاع‌رسانی فهما کانون‌های مساجد بیشتر به هم نزدیک شده و زنجیره اطلاعات و تجربیات این نهادهای فرهنگی و هنری به یکدیگر متصل می‌شود.

 

کد خبر 935847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha