عملیات اطفای حریق جنگل عامری با موفقیت انجام شد

آقاجری گفت: عملیات اطفای حریق جنگل عامری با همکاری آتش نشانان چندین شهر استان خوزستان، فلات قاره نفتی بهرگان، شهرداری دیلم و امام حسن، نیروهای مردمی و بسیج با موفقیت انجام شد.

«غلامحسین آقاجری» در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در بوشهر  اظهار داشت: در پی دریافت گزارش وقوع آتش سوزی جنگل عامری شهرستان دیلم در ساعت ۲۲ جمعه شب (16 خرداد) اقدامات عملیاتی در راستای اطفای حریق این سرمایه ملی آغاز شد.

 

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای هرچه سریع تر انجام شدن عملیات اطفای حریق و جلوگیری از خسارت های بیشتر از ستاد مدیریت بحران و شهرهای همجوار در استان خوزستان درخواست کمک شد که با اعزام به موقع در محل گزارش شده و با همکاری مردم آتش سوزی پس از گذشت 4 ساعت در ساعت 1 بامداد شنبه (17 خرداد) مهار شد.

 

آقاجری ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این عملیات خاطر نشان کرد: عملیات اطفای حریق جنگل عامری  با همکاری آتش نشانان چندین شهر استان خوزستان، فلات قاره نفتی بهرگان، شهرداری دیلم و امام حسن و  نیروهای مردمی و بسیج با موفقیت انجام شد.

 

وی تاکید کرد: جنگل ها از سرمایه های ملی به حساب می آیند که حفظ و نگهداری از آن ها وظیفه تمام مردم می باشد و با توجه به گرم شدن هوا و بالا رفتن دمای هوا و احتمال وقوع دوباره آتش سوزی از عموم مردم درخواست می شود به محض رویت آتش سوزی در جنگل ها مراتب را سریعا گزارش دهند.

 

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم یادآور شد: کارشناسان برای بررسی وسعت و خسارت وارده صبح روز جاری به جنگل عامری اعزام شدند و در حال حاظر گزارش دقیقی از میزان خسارت های وارد به دست نرسیده است.

 

 

کد خبر 935928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha