مسئول انقلابی باید دغدغه فرهنگی داشته باشد

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مسئول انقلابی باید دغدغه فرهنگی داشته باشد،گفت: متاسفانه عده ای در جلسات شورای فرهنگی حضور پیدا نکرده و از خود احساس مسئولیت نشان نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(شنبه، ۱۷ خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: مسئول انقلابی باید دغدغه فرهنگی داشته باشد.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: متاسفانه عده ای در جلسات شورای فرهنگی حضور پیدا نکرده و از خود احساس مسئولیت نشان نمی دهند.

 

وی تصریح کرد: تا فرهنگ درست نشود و یا در مسیر صحیح حرکت نکند، سایر بخش ها از جمله اقتصاد هم درست نمی شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از حضور کارمندان زن بدحجاب در ادارات شهرستان آستارا انتقاد کرد و گفت: حجاب در برخی ادارات و مراکز تفریحی رعایت نمی شود و در جمهوری اسلامی ایران باید شان حریم ها حفظ شود.

 

امام جمعه بندر آستارا با انتقاد از عدم حفظ شئونات اسلامی در اماکن عمومی و با ذکر این سوال که چرا باید عفت در جامعه کم شود، خاطرنشان کرد: در تالارهای مجوزدار برخی حرکت‌ها قابل قبول نبوده و نظارت ها در این حوزه کافی نیست.

 

*اجازه هنجارشکنی به برخی افراد داده نشود

«حسن رستم زاد» نیز در این جلسه اظهارکرد: امر به معروف و نهی از منکر بزرگ‌ترین تربیت انسانی است.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: نباید اجازه هنجارشکنی به برخی افراد داده شود تا جامعه از آن آسیب جدی ببیند.

 

وی با بیان اینکه یکی از اهداف رشادت های شهدای والامقام زنده نگه داشتن پرچم اسلام بود، تصریح کرد: وظیفه ما حفظ و حراست از آرمان های این شهدا است.

 

رستم زاد با اشاره به اینکه عزت و اقتدار کنونی کشور حاصل عمل به امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در نهایت اقتدار و قدرت قرار دارد و این چیزی جز عدالت‌خواهی و ایستادگی در برابر زورگویان نیست.

 

فرماندار بندر آستارا بر انجام مسائل سخت‌ افزاری جهت جلوگیری از وقوع برخی آسیب‌ های فرهنگی در اصناف تاکید کرد و گفت: در صورت نصب دوربین مداربسته در اصنافی مانند قلیان سراها می توان نظارت را در این حوزه به حداکثر رساند و با انجام اینگونه اقدامات مقابل آسیب‌ های فرهنگی اصناف را گرفت.

کد خبر 935948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha