تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای راه اندازی شورایاری ها در محلات شهر کرج

سلیم نژاد با اشاره به نقش محوری تشکیل سرای محلات در محلات ۱۰ گانه کرج گفت: ۲۰ میلیارد ریال به منظور راه اندازی شورایاری ها در محلات کرج تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اکبر سلیم نژآد» شامگاه شنبه ۱۷ خرداد در جریان برپایی مراسم افتتاح سرای محله گفت:  ۲۰ میلیارد ریال به منظور راه اندازی شورایاری ها در محلات کرج تخصیص داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: هدف اصلی از راه اندازی شورایاری ها انعکاس هرچه بهتر مشکلات و کاستی ها در محلات است که برای این منظور در کرج با موانع برپایی انتخابات و برخی ساز و کار قانونی مواجه شدیم.

وی توضیح داد: همزمان با افتتاح ۵ سرای محله ۲۰ میلیارد ریال نیز برای راه اندازی مرکز اجتماعی و فرهنگی در سطح مناطق ۱۰ گانه کلانشهر کرج اختصاص داده شد.

بهره برداری از ۵۰ پروژه خرد و کلان تا پایان شهر در کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج توضیح داد: سرای محلات با هدف تحقق اهداف اجتماعی مدیریت شهری و اعتماد سازی مردمی شکل گرفته است و در این جریان نقش واگذاری مسئولیت برعهده مردم اهمیت اساسی دارد.

سلیم نژاد عنوان کرد: با تصمیم ها و تدابیر صورت گرفته تا پایان سال شاهد بهره برداری ۵۰ پروژه خرد و کلان در کلانشهر کرج هستیم.

 

کد خبر 936266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha