تلاش خیرین مدرسه ساز بستر اعتلای سطح آموزشی کشور است

رضوی با تجلیل از خدمات خیرین مدرسه ساز، گفت: تلاش خیرین مدرسه ساز بستر رشد و اعتلای سطح آموزشی کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد علی رضوی» امروز( 18 خرداد) در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره « محمد رضا حافظی» بنیانگذار مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور،  اظهار داشت: مرحوم حافظی در راستای ارتقای فضای آموزشی کشور خدمات شایانی داشته است.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان با تسلیت به جامعه فرهنگیان کشور به سبب از دست دادن دکتر حافظی، افزود: متاسفانه بدلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم مراسمی در خور و شان آن مرد گرانمایه برگزار نماییم .

 

وی خاطرنشان کرد: ورود خیرین مدرسه ساز به این عرصه خطیر و ارزشمند، محرک دنیوی برای ایشان ندارد و به جد می توان گفت که این اقدام عام المنفعه خیرین مدرسه ساز در جهت اعتلای سطح آموزشی کشور وجلب رضایت پروردگار انجام می شود.

 

رضوی با تجلیل از خدمات خیرین مدرسه ساز، افزود: بعنوان خدمتگزاران فرهنگی موظف به تکریم از این عزیزان هستیم و باید تلاش خود را معطوف به حفظ حرمت این عزیزان نمائیم.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان لرستان با تجلیل از خدمات خیرین مدرسه ساز در استان لرستان، افزود: خیرین مدرسه ساز در بازسازی مدارس مناطق سیل زده استان لرستان هم کمک شایان توجهی داشته اند.

 

رضوی با تشکر ازاقدام مناسب در نام گذاری یک خیابان به نام دکتر حافظی، گفت: پیشنهاد می دهم برای نمایاندن جایگاه والای این مرد بزرگ، تندیس وی را نیز در میدان شهر قرار داده و مانند دیگر بزرگمردان ایران اسلامی از وی یاد شود.

گفتنی است، عصر امروز در سالروز درگذشت مرحوم محمد رضا حافظی خیر مدرسه ساز، خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام وی نامگذاری شد.

کد خبر 936423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha