برگزاری دوره های آموزش مجازی در راستای اجرای طرح ملی راهکار 

سیما طهماسبی گفت: در راستای اجرای طرح ملی راهکار اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی کردیم.

«سیما طهماسبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای اجرای طرح ملی راهکار اقدام به برگزاری دوره های آموزش مجازی قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی کردیم.

مدیر کانون حبیبان حسین علیه السلام روستای بیژن آباد رودبار جنوب بیان کرد: به همین منظور در حال برگزاری دوره آموزش و حفظ قرآن کریم ویژه کودکان ۵ تا ۸ سال هستیم و برای تحقق کتاب نشاط و شادی را به صورت مجازی برای بچه ها تدریس می کنم.

وی اضافه کرد: بچه ها با شرکت در این دوره مجازی و یادگیری بازی های نشاط آوری، بهتر می توانند سوره هایی همچون کوثر را یاد گرفته و حفظ کنند.

طهماسبی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های مجازی کانون، آموزش سبک زندگی اسلامی و پرداختن به مسائل اجتماعی همچون اصلاح الگوی مصرف و تاثیر کسب روزی حلال در زندگی می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری حبیبان حسین علیه السلام ابراز کرد: در همین راستا کتاب نسیم باران ویژه بزرگترها را در نظر گرفته و در حال تدریس این کتاب هستیم.

وی افزود: با تدریس این کتاب علاوه بر آموزش سبک زندگی اسلامی، سعی داریم به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کنیم.

طهماسبی یادآور شد: از اصلی ترین رویکرد فعالیت های کانون تا قبل از شیوع کرونا، فعالیت های قرآنی و تلاش برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حبیبان حسین علیه السلام بیان کرد: در گذشته در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، کتاب خانه سیاری با ۵۰ جلد کتاب راه اندازی کرده و کتاب ها را به مدت یک هفته به کودکان و نوجوانان امانت می دادیم.

وی تاکید کرد: یکی از عمده مشکلاتی که در ایام کرونایی در روند فعالیت کتاب خانه ای با آن مواجه بودیم این است که نتوانستیم کتاب جدید تهیه کنیم و ۵۰ جلد کتاب موجود در کتاب خانه، کتاب هایی است که کلیه اعضا آنها را مطالعه کرده اند.

 

طهماسبی اظهار کرد: متاسفانه با شیوع کرونا و تعطیلی مسجد، فعالیت های جمعی و حضوری کانون نیز تعطیل شد بنابراین تصمیم گرفتیم به منظور اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی، از طریق فضای مجازی اقدام کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حبیبان حسین علیه السلام در خاتمه عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون در این ایام و ماه رمضان، پخت آش و شله زرد نذری و توزیع در بین نیازمندان و اهالی محله است.
 

کد خبر 936444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha