کاهش محسوس دمای هوای چهارمحال و بختیاری در هفته جاری

​چراغپور از کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای باقیمانده از هفته جاری در استان خبر داد و گفت: بر اساس تحلیل تصاویر ماهواره ای هواشناسی هوای استان در روزهای پایانی این هفته خنک تر می شود.

«مهران چراغپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با توجه به تغییر الگوهای اقلیمی دمای هوا در روزهای گذشته بالا بود که کاهش دمای هوا طی روزهای آتی پیش بینی می شود.

 

سرپرست سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری از کاهش محسوس دمای هوا طی روزهای باقیمانده از هفته جاری در استان خبر داد و افزود: بر اساس تحلیل تصاویر ماهواره ای هواشناسی هوای استان در روزهای پایانی این هفته خنک تر می شود.

 

وی وزش باد، افزایش ابر و رگبارهای پراکنده را برای آسمان چهارمحال و بختیاری طی امروز و فردا پیش بینی کرد و گفت: این شرایط آب و هوایی در مناطق شرقی استان محسوس تر است.

 

چراغپور وزش باد شدید را از رخدادهای چند روز آینده در استان خواند و تصریح کرد: مردم و مسئولین آمادگی لازم برای کنترل وقایع پیش بینی نشده را داشته باشند و تمهیدات لازم را به کار گیرند.

 

سرپرست سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: علی رغم دمای بالای هوا در روزهای گذشته همچنان شهرکرد جزء شهرهای خنک کشور محسوب می شود و با توجه به پیش بینی هوا در روزهای آینده دمای هوا در شهرکرد و استان کاهش می یابد.

 

کد خبر 936487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha