آینده جهان براساس الگوهای امروز جمهوری اسلامی خواهد بود

آیت الله حسینی با بیان اینکه امروز رسالت بسیار سنگینی برعهده داریم، گفت: به طور یقین آینده جهان براساس الگوهای جمهوری اسلامی خواهد بود که امروز ایران بر روی آن پافشاری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز (19 خرداد) در بازدید از ایستگاه کشاورزی چم خانی، اظهار داشت: یک کشور برای پیشرفت در ابعاد مختلف باید کارهایش براساس تحقیق، پژوهش و علمی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دنیا در حال تحول و پیشرفت است، گفت: خداوند از انسان خواسته که در مسائل اخلاقی، معنوی و اعتقادی و سایر مسائل تحقیق کند و در حال تحول باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خداوند انسان را خلاق آفرید، یادآور شد: خداوند مغزی و عقلی به انسان داده تا انسان اهل خلاقیت، نوآوری، پیشرفت باشد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه زندگی امروز بشر با 100 یا حتی 200 سال قبل متفاوت تر است، ادامه داد: این نتیجه عقلی است که خداوند در درون انسان قرار داده تا متفاوت تر باشد و به قله های ترقی و پیشرفت برسد.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انسان هر اندازه پیشرفت کند نشانه قدرت پروردگار عالم است، گفت: زندگی امروز با گذشته متفاوت تر بوده، نیازها و احتیاج ها متفاوت و جمعیت در حال ازدیاد است و به روش سابق نمی توان دامداری و کشاورزی را انجام داد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ادعای پیشرفت در ابعاد مختلف داشته و می تواند الگوی برای سایر کشورها باشد.

 

آیت الله حسینی عنوان کرد: به دلیل تلاش برای رسیدن به همچنین نقطه ای، دشمنی های با ایران اسلامی متفاوت بوده و تاکنون هیچ کشوری به اندازه ما این همه محدودیت برای او ایجاد نشده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هر چند دشمنان تلاش کردند تا ایران اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا مطرح نشود، ولی به لطف الهی هم اکنون کشورمان الگوی کشورها در بسیاری از زمینه ها شده است.

 

وی یادآور شد: پیشرفت های مختلف ایران اسلامی در همه عرصه ها نشان دهنده ظرفیت انقلاب، نظام، دانشمندان و نخبگان علمی کشور است.

 

آیت الله حسینی اضافه کرد: علیرغم دشمنی های 40 سال با نظام اسلامی و زخم هایی که به ما وارد شده، ولی انقلاب هم اکنون روی پای خود ایستاده و تسلیم تهدیدها و تحریم ها نمی شود.

 

امام جمعه یاسوج اظهار داشت: رسالت بسیار سنگینی داریم و به طور یقین آینده جهان براساس الگوهای جمهوری اسلامی خواهد بود که امروز ایران بر روی آن پافشاری می کند.

 

وی تاکید کرد: هر چند دشمنان در حال توطئه بر علیه کشور ایران اسلامی هستند، ولی ما نباید بیکار بنشینیم و باید تلاش و کار جهادی داشته باشیم.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: ما در گذشته شاید چیزی از خود نداشتیم، ولی با کار و تلاش امروز کشور در بسیاری از زمینه های کشاورزی، تحقیقات، علمی، فرهنگی، سیاسی و ... رشد کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید خودمان را دست کم نگیریم، ظرفیت ها را نادیده نگیریم و با تکیه بر علم و دانش، برای پیشرفت بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 936608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha