بازدید آیت الله حسینی از مرکز تحقیقات کشاورزی چم خانی

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز تحقیقات چم خانی بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز (۱۹ خرداد) به همراه تعدادی از مسئولان از مرکز تحقیقات چم خانی بویراحمد بازدید کردند.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: یک کشور برای پیشرفت در ابعاد مختلف باید کارهایش براساس تحقیق، پژوهش و علمی باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دنیا در حال تحول و پیشرفت است، گفت: خداوند از انسان خواسته که در مسائل اخلاقی، معنوی و اعتقادی و سایر مسائل تحقیق کند و در حال تحول باشد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خداوند انسان را خلاق آفرید، یادآور شد: خداوند مغزی و عقلی به انسان داده تا انسان اهل خلاقیت، نوآوری، پیشرفت باشد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه زندگی امروز بشر با 100 یا حتی 200 سال قبل متفاوت تر است، ادامه داد: این نتیجه عقلی است که خداوند در درون انسان قرار داده تا متفاوت تر باشد و به قله های ترقی و پیشرفت برسد.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انسان هر اندازه پیشرفت کند نشانه قدرت پروردگار عالم است، گفت: زندگی امروز با گذشته متفاوت تر بوده، نیازها و احتیاج ها متفاوت و جمعیت در حال ازدیاد است و به روش سابق نمی توان دامداری و کشاورزی را انجام داد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ادعای پیشرفت در ابعاد مختلف داشته و می تواند الگوی برای سایر کشورها باشد.

کد خبر 936626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha