طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۰ به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند

نیکبخت با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار و ۱۶۸ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶۰ نفر به آمار بیماران کرونایی لرستان افزوده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد رضا نیکبخت» امروز(19 خرداد) درجمع خبرنگاران، اظهار داشت:  از ۸۴۹   نمونه ارسالی در طی24 ساعت گذشته به آزمایشگاه های مرجع استان تعداد ۱۶۰ نفر به آمار مبتلایان  به کووید ۱۹ در لرستان  اضافه شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت:  طی ۲۴ ساعت گذشته  در لرستان یک  نفر فوتی  به علت کووید ۱۹  در لرستان به مجموع جانباختگان استان اضافه شد.

 

وی افزود: از ابتدا  تا کنون  تعداد ۱۶۹   نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در استان لرستان  به علت کووید ۱۹  جان باخته اند.

 

نیکبخت ادامه داد: تا کنون 29 هزار و  ۸۲۳   نمونه ی از بیماران مشکوک به "کووید ۱۹" در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون به تعداد 26 هزار و ۹۱۰ نمونه پاسخ داده شده که از این تعداد پنج هزار و ۱۶۸ مورد مثبت و تعداد 21 هزار و ۷۴۲   نمونه منفی  اعلام شده است.

 

نیکبخت ادامه داد: تعداد ۴۰  نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: از ابتدا تا کنون تعداد چهار هزار و ۹۵۹  نفر که در لرستان  مبتلا به کووید ۱۹ بوده اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته اند.

کد خبر 936651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha