اجرا طرح تکریم کریمان در بوشهر

پولاد گفت: در راستای اجرای طرح تکریم کریمان از خیرین نوعدوست که در ایام شیوع کرونا و متضرر شدن بسیار از مشاغل یاری رسان نیازمندان بوده اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

«علیرضا پولاد» روز دوشنبه ( ۱۸ خرداد) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا درصد کشور و با توجه به شرایط به وجود آمده در جامعه بسیاری از مشاغل و مردم مورد ضرر و زیان قرار گرفتند و در همین راستا خیرین و مردم نیکوکار بسیار  هر یک در حد توان خود به یاری مردم شتافته اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه مساجد پایگاه اصلی رزمایش همدلی و کمک های مومنانه هستند اظهار داشت: با توجه به شرایط با وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، مساجد نقش پایگاه مرکزی خدمات رسانی و کم به نیاز مندان را ایفا می‌کند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در ایام ماه مبارک رمضان با شناسایی خانواده های نیازمند و بی بضاعت و همچنین جذب کمک های مردمی و خیرین نیکوکار در راستای لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اقدامات موثری را انجام داده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به اجرای طرح تکریم کریمان اشاره کرد و ادامه داد: در راستای اجرای این طرح کانون های فرهنگی هنری مساجد خیرین و افراد نوعدوستی که در ایام کرونایی با کمک های مومنانه خود یاری رسان نیازمندان بودند را شناسایی و به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر معرفی کنند تا طی آیینی از این عزیزان تجلیل به عمل آید.

 

وی ادامه داد: این طرح با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر و موسسه فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر اجرا می شود. 


پولاد با تاکید بر اینکه رزمایش همدلی و کمک های مومنانه همچنان در استان بوشهر ادامه خواهد داشت تصریح کرد: با توجه به اینکه با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور بسیاری از افراد و مشاغل مورد ضرر و زیان قرار گرفته اند و نیازمند کمک مومنانه خیرین و افراد نوعدوست می باشند مردم در این راستا با کانون های مساجد همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم از خانواده های بیشتری حمایت کنیم.

 

کد خبر 936806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha