پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر با مشارکت۱۴ هزار نفر برگزار می شود

غلامی از مشارکت بیش از ۱۴هزار نفر اعضاء و داوطلبان جمعیت استان در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد. و گفت: این انتخابات جمعه۲۳ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» در آخرین نشست نمایندگان ستاد اجرایی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان گیلان که امروز(یکشنبه، ۱۹ خرداد) برگزار شد،گفت: در پنجمین دوره از این انتخابات ۱۰۴ نفر نامزد شورای اجرایی و ۳۴ نفر نامزد بازرسی در گیلان با یکدیگر رقابت می کنند.



سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان بیان کرد: ۱۴هزار و ۳۶ نفر از اعضاء و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز دارای شرایط شرکت در انتخابات مجامع استان هستند.



وی با تاکید بر اینکه این اعضای داوطلب سرمایه های عظیم اجتماعی جمعیت هلال احمر هستند، از همه دعوت کرد تا روز جمعه(۲۳خرداد) با حضور در شعب اخذ رأی در انتخاب افراد شایسته و توانمند در شوراهای اجرایی و بازرسی نقش ارزشمندی داشته باشند.



غلامی اذعان کرد: ۱۶ شعبه اصلی اخذ رأی نیز در سراسر استان آماده دریافت آرای هلال احمری ها در سطح استان است.



وی نهادینه کردن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار، نوع دوست و خیرین را در این موسسه عام المنفعه مردمی و غیردولتی ضروری دانست و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیز تمهیدات لازم برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی در نظر گرفته می شود.



غلامی خاطرنشان کرد: از مجریان برگزاری انتخابات نیز در شهرستان ها انتظار می رود با توجه جدی به این مورد در کنار سایر ضوابط برگزاری انتخابات تلاش کنند تا انتخاباتی سالم و مطلوب برگزار شود.
 

گفتنی است، انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هر چهار سال یکبار جهت انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی در جمعیت هلال‌احمر شهرستان ها برگزار می شود.

کد خبر 936829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha