آب شرب طرح های سالم سازی آستارا پایش شود

رستم زاد بر پایش آب شرب طرح های سالم سازی دریا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از انتقال بیماری های گوارشی این امر ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» دوشنبه( ۱۹ خرداد) در جلسه شورای بهداشت این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: گردشگری در بالادست رودخانه بهارستان ممنوع است.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: به منظور تضمین سلامت آب شهروندان آستارایی، گردشگری در بالادست رودخانه بهارستان ممنوع شده است.

 

وی با بیان اینکه میزان تولید آب شرب در برخی روستاهای شهرستان آستارا بیشتر از میزان مصرف است، تصریح کرد: کشاورزان در فصول گرم سال از مصرف آب شرب برای آبیاری باغ ها پرهیز کنند.

 

رستم زاد بر پایش آب شرب طرح های سالم سازی دریا تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از انتقال بیماری های گوارشی این امر ضرورت دارد.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ورود دام‌ غیربومی فاقد پلاک و واکسیناسیون به مراتع این شهرستان خطر تخریب منابع ملی و انتقال بیماری ‌های مشترک انسان و دام را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: اداره های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با این مسئله مقابله کرده و تدابیر لازم را بیاندیشند.

 

وی با بیان اینکه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی آستارا در روزهای گذشته نصب شد، افزود: این دستگاه بزودی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

رستم زاد در پایان از داروخانه های شهرستان آستارا خواست به اندازه لازم ماسک و دستکش تامین کنند.

کد خبر 936850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha