دشمن اصلی کیفیت انحصار است

سقایی با اشاره به اینکه دشمن اصلی کیفیت انحصار است، گفت: تولید کننده نباید تصور کند که دیگر به کیفیت نیازی ندارد و بدون هیچ مشکلی محصول بی کیفیت خود را در بازار انحصاری به فروش می رساند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «عباس سقایی» شب گذشته (دوشنبه 19 خرداد) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره روند کیفی سازی محصولات گفت: باید بر این باور باشیم که مدام به کیفیت نیازمندیم و آنچه که کیفیت و تولید محصول را از بین می برد انحصاری کردن محصول است.

 

عضو موسس انجمن مدیریت کیفیت ایران بر این موضوع نیز تاکید داشت که در تولید باید تصور کرد که به اندازه کافی خوب نیستیم و شروع بهبود کیفیت بر این باور است که بخواهیم کیفیت را افزایش دهیم.

 

سقایی بر این موضوع نیز تاکید داشت که کیفیت مراقبت می خواهد.

 

عضو موسس انجمن مدیریت کیفیت ایران با اشاره به اینکه پس از گام نخست اراده مدیریت برای بهبود کیفیت، نیروی نیروی انسانی و کار دومین پایه افزایش کیفیت است، گفت: نباید به طور مدام از هر نوع تولید و محصولی حمایت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن اصلی کیفیت انحصار است، گفت: تولید کننده نباید تصور کند که دیگر به کیفیت نیازی ندارد و بدون هیچ مشکلی محصول بی کیفیت خود را در بازار انحصاری به فروش می رساند. در چنین بازاری برای ارتقاء کیفیت محصول باید از تولید کننده انحصاری تقاضا کنیم./

کد خبر 936904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha