کشف ۷۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۷۵۰ کیلوگرم تریاک در خراسان شمالی خبر داد.

«سردار علیرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 750 کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف و ضبط شده است

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه برخورد با سوداگران مرگ با قدرت در دستور کار قرار دارد، افزود: پلیس در راستای سلامت جامعه و همچنین پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 5 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده است، تصریح کرد: در این مدت تعداد 27 دستگاه خودرو که در امر حمل و جابه جایی مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت نیز توقیف و راهی پارکینگ شده است.

 

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در طول این مدت تعداد 227 طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا شده است، یاد آور شد: در این رابطه 34نفر معتاد متجاهر و خرده فروش نیز دستگیر شده اند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 264 نفر توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: تلاش پلیس با قدرت در مقابل سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت ادامه دارد و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند. 

 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف 74 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در بجنورد طی روز گذشته خبر داد و بیان داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به وسیله یک دستگاه کامیون اقدام به جابه جایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی از استان های شرقی به شهرستان بجنورد می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

سردار مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی خودروی مورد نظر را در حوالی شهرستان بجنورد شناسایی کردند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه خودروی مورد نظر را متوقف و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه در بازرسی از این کامیون مقدار 74 کیلوگرم مواد مخدر سنتی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

وی با بیان اینکه برخورد پلیس با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت همچنان با قوت ادامه خواهد داشت از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 

کد خبر 936986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha