ایجاد بانک اطلاعات مواد مخدر در مازندران

ثقفی از شکل‌گیری بانک اطلاعات مواد مخدر در سه منطقه غرب، مرکز و شرق مازندران خبر داد و افزود: تهیه و توزیع‌کنندگان خرده پای مواد مخدر در استان شناسنامه‌دار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا ثقفی» امروز (20 خرداد) در نشست خبری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، بیان کرد: در دوماهه اول سال جاری که بیماری کرونا و بسته شدن محورها را داشتیم، نزدیک به ۷ درصد افزایش کشفیات و نزدیک به ۲ هزار و ۴۲۰  نفر دستگیر شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در مازندران‌ از شکل‌گیری بانک اطلاعات مواد مخدر در سه منطقه غرب، مرکز و شرق مازندران خبر داد و افزود: تهیه و توزیع‌کنندگان خرده پای مواد مخدر در استان شناسنامه‌دار می‌شوند.

 

وی با اعلام اینکه در سال گذشته نزدیک به ۴ تن و ۲۷۴ کیلو کشف انواع مواد مخدر را در مازندران داشتیم، گفت: این مقدار نسبت به سال ۹۷ که سه هزار و ۸۳۳ کیلوگرم بوده است که ۱۳ درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

ثقفی با اشاره به این‌که در این زمینه ۱۴ هزار و ۴۴۴ نفر دستگیر و برای آن‌ها پرونده در دستگاه قضایی تشکیل‌شده است، افزود: پلیس مواد مخدر مازندران سال گذشته  با اجرای ۲ هزار و ۳۴۳ عملیات ۶ هزار و ۹۴۳ معتاد متجاهر و ۶ هزار و ۴۶۹ خرده‌فروش را دستگیر ، ۵۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر را متلاشی  و ۷۹۸ دستگاه خودرو را توقیف کرده است.

 

 

کد خبر 937150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha