اطلاع‌رسانی فعالیت کانون های مساجد با شکل‌گیری پورتال تخصصی تقویت می‌شود

حجت‌الاسلام دکتر ارزانی گفت: با راه‌اندازی پورتال اختصاصی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اقدامات و فعالیت‌های شکل گرفته از سوی مسجدهای مسجد از گستردگی و انعکاس بهتری برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی» امروز (سه‌شنبه ۲۰ خرداد) در آیین رونمایی از پورتال اختصاصی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان که به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های بسیاری در کانون‌های فرهنگی و هنری انجام می‌گیرد که با راه‌اندازی پورتال فهما برای هر استان این فعالیت‌ها به صورت منسجم و گسترده از سوی بچه‌های مسجد اطلاع ‌رسانی می شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن اینکه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از مدیران برتر کشور است، از تلاش و خدمات کانون‌های مساجد این استان قدردانی کرد و افزود: این استان جزو ۱۲ استان برتر کشور در رویداد ملی فهما در سال گذشته شناخته شد و این نشان از اثرگذاری و فعالیت‌های قابل قبول این استان در حوزه کانون های مساجد است.

 

حجت‌الاسلام ارزانی ادامه داد: امسال نیز مدل جذاب و ویژه ای برای فهما طرح ریزی شده است و پیش بینی می شود این استان بتواند در این رویداد نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

 

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بی‌شک وحدت، همدلی و هم افزایی می‌تواند در پیشبرد بهتر امور نقش مهمی ایفا کند.

 

کد خبر 937172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha