لزوم تداوم اطلاع رسانی ها در آگاهی بخشی مردم از بیماری «کرونا»

رحمانیان گفت: در خصوص افزايش آگاهی مردم از كرونا ويروس و خطرات آن اطلاع رسانی ها باید گسترده تر از پيش صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانيان»، امروز (سه شنبه 20 خرداد) در جلسه هماهنگی مقابله با «کرونا» که در سالن «شهید ایرانمنش» دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد، گفت: در خصوص افزايش آگاهي مردم از كرونا ويروس و خطرات آن اطلاع رسانی ها می بايست گسترده تر از پيش صورت گيرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: نقش ارگان ها و نهادهای دولتی شهرستان در افزايش سطح آگاهي مردم از اين بيماري بسيار مهم بوده و در این مورد لازم است همکاری و تعامل دستگاه ها همچون گذشته تداوم داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف مي توانند در زمينه  آگاهی بخشی مردم كمک های شاياني داشته باشند، بیان کرد: يكی از فعاليت های خوب در زمينه مقابله با كرونا ويروس بيمار يابي فعال بوده که دانشگاه علوم پزشكي جهرم توانسته است در اين زمينه عملكرد درست و خوبی داشته باشد.

 

رحمانیان به لزوم تداوم بيماريابي در شهرستان جهرم تاکید کرد و گفت: همچنین لازم است نظارت بازرسان بهداشت حرفه اي و محيط دانشگاه علوم پزشکی از اصناف بيش از پيش انجام شود.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: غربالگری جمعیت تحت پوشش توسط بهورزان و مراقبین سلامت مي بايست تشدید و استمرار یابد.

کد خبر 937178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha