قوانین و بروکراسی اداری نباید مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران باشد

سیدمحمدی با بیان اینکه قوانین و بروکراسی اداری نباید مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد کند گفت: ظرفیت خوبی در واحد تولیدی راکد کلسر وجود دارد که می‌تواند برای ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» روز گذشته در بازدید از یک واحد تولیدی راکد در کلسر اظهار کرد: نام‌گذاری سال ۹۹ به‌نام سال جهش تولید، باید خط ‌مشی مسئولان در راستای رفع موانع واحدهای تولیدی شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه این واحد تولیدی از ظرفیت خوبی برخوردار است افزود: آمادگی کامل داریم تا هر کمکی از دستمان بر می‌آید، برای راه‌اندازی این واحد راکد انجام دهیم.

 

وی با اشاره به مشکلات این واحد راکد گفت: در قدم اول، باید پروپوزالی در اختیار داشته باشیم که به ما نشان دهد موانع چیست تا با توجه به آن، راهکارهای پیشنهادی بررسی شود و شاهد شروع فعالیتِ بخشی از این واحد باشیم.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه قوانین و بروکراسی اداری نباید مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاران ایجاد کند تصریح کرد: چندی پیش در جلسه رفع موانع تولید استان، به بررسی موانع چند واحدهای تولیدی پرداختیم که منجر به حل بخشی از مشکل آنان شد.

 

فرماندار صومعه‌سرا ضمن اعلام آمادگی کامل فرمانداری در ارائه هرگونه کمک به این مجموعه خاطرنشان کرد: ظرفیت خوبی در این مجموعه وجود دارد که می‌تواند برای ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال کند.

 

وی با اشاره به اینکه اگر لازم باشد، از استاندار گیلان دعوت می‌کنیم تا بازدیدی از این مجموعه‌ بزرگ داشته باشد اظهار کرد: در بخش‌های دیگر هم می‌توانیم نشستی با مدیرعامل بانک مربوطه داشته باشیم تا موانع‌ها را بررسی و به چرخش موتور محرکه‌ اشتغال در این مجموعه کمک کنیم.

 

در ادامه‌ی این بازدید، سرمایه‌گذار این مجموعه‌ ۳هکتاری که از اهالی کسما است، صمن تشکر از حضور فرماندار شهرستان صومعه‌سرا، افزود: از سال ۸۲، این پروژه آغاز و قرار شد که یک واحد مرغداری در اینجا شروع به فعالیت کند‌.

 

وی گفت: بعد از مدتی و پیشرفت بخشی از کار، به مدت چندسال، این پروژه راکد ماند و در سال ۹۰، مابقی پروژه آغاز شد و تا سال ۹۷، کلیه‌ کارها، به اتمام رسید.

 

سرمایه‌گذار این پروژه با اشاره به اینکه برای ادامه روند کار، تسهیلاتی از یکی از بانک‌ها دریافت کرده است، تصریح کرد: به علت بروکراسی اداری و تحریم‌های ناجوانمردانه، نتوانستیم شروع به کار کنیم و متاسفانه مشکلاتی در این زمینه با بانک عامل پیش آمده که باعث عدم آغاز به کار این مجموعه شده است.

 

گفتنی است این مجموعه سه هکتاری دارای برق اختصاصی، ۱۸ هزار متر تغییر کاربری صنعتی، دبی آب ۲۰ لیتر در ثانیه، قرار بود به واحد تولیدی ماء‌الشعیر، دلستر و آبمیوه تبدیل شود که تا به امروز راکد مانده است.

 

 

کد خبر 937357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha