حمایت از ۱۵ خانواده نیازمند به همت موسسه سفیران تلاش و سازندگی همدان

همدانی با اشاره به اینکه تعداد ۱۵ خانواده نیازمند شناسایی شده تحت پوشش موسسه جهادی سفیران تلاش و سازندگی هستند، گفت: توزیع بسته‌های ارزاق در بین نیازمندان به صورت ماهیانه یا دوماه یکبار انجام می شود.

«میثم سرآمد همدانی»، در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: موسسه جهادی سفیران تلاش و سازندگی از سال ۹۶ فعالیت‌های جهادی خود را با حضور ۲۰ عضو فعال آغاز کرده است.

دبیر موسسه جهادی سفیران تلاش و سازندگی همدان با اشاره به اینکه این موسسه زیر نظر اداره ورزش و جوانان استان فعالیت می‌کند، افزود: این فعالیت‌ها در قالب کارگروه‌های مختلف شامل کارگروه فرهنگی، آموزشی، عمرانی و کمیته خیریه انجام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کارگروه فرهنگی گفت: برگزاری ایستگاه عفاف و حجاب، چالش شجاعت، برگزاری مراسم عید غدیر طی دوسال متوالی در باغ موزه دفاع مقدس همدان، از جمله اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.

همدانی ادامه داد: ارائه مشاوره ازدواج نیز یکی از اقدامات این موسسه بود که در مناطق حاشیه شهر به صورت حضوری برگزار می‌شد اما متاسفانه چندی است که به دلیل نبود مشاور این فعالیت متوقف شده است.

همدانی یادآور شد: ساخت یک چشمه حمام و سرویس بهداشتی در روستای سیلوار، تعمیر آبخوری مدارس، تعمیر یک باب منزل نیازمندان در حاشیه شهر همدان از اقدامات صورت گرفته در کارگروه عمرانی این موسسه است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۵ خانواده نیازمند شناسایی شده تحت پوشش این موسسه هستند، گفت: توزیع بسته‌های ارزاق در بین نیازمندان شناسایی شده از سوی این موسسه به صورت ماهیانه یا دوماه یکبار انجام می‌گیرد که ارزش ریالی هربسته به مبلغ ۱۵۰ هزارتومان است.

همدانی اشاره ای به اقدامات این موسسه در ایام کرونا داشت و یادآور شد: در ایام نوروز بسته‌های ارزاق شامل برنج، گوشت، روغن، حبوبات، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش در بین نیازمندان تحت پوشش این مجموعه تهیه و توزیع شده است.
دبیر موسسه جهادی سفیران تلاش و سازندگی با اشاره به تولید ماسک و دستکش در این موسسه، گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون تعداد هزار عدد ماسک و هزار جفت دستکش از سوی نیروهای جهادی تولید شده است که در روز میلاد امام حسن(ع) و شب‌های قدر در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه تهیه مواد اولیه برای تولید ماسک و دستکش از سوی خیرین انجام می‌شود، ابراز کرد: هرساله نیروهای جهادی دارای پتانسیل به این موسسه افزوده می‌شوند و در کارگروه‌های مختلف فعالیت‌ خود را دنبال میکنند.

همدانی با اشاره به اینکه اشرافیت و تحقیقات لازم در کارهای جهادی کمک شایانی در یاری رساندن به نیازمندان می‌کند، خاطر نشان کرد: باید اقدامات و بررسی های لازم در زمان توزیع ارزاق و مواد بهداشتی در بین نیازمندان انجام شود که بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

دبیر موسسه جهادی سفیران تلاش و سازندگی بیان کرد: در کارهای جهادی خستگی معنایی ندارد به ویژه اگر کار برای رضای خدا باشد انسان زمانی از کارجهادی خسته می‌شود که کار ریا باشد نه رضای پرودگار.

کد خبر 937389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha