دولت فرعونی آمریکا به سوی اضمحلال می رود

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه دولت فرعونی آمریکا به سوی اضمحلال می رود، گفت: فروپاشی آمریکایی ها در بعد اقتصاد و مفاسد اخلاقی قطعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» صبح امروز (چهارشنبه 21 خرداد) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: با عنایت به شرایط کرونا براساس پروتکل ها باید برنامه ریزی شود که در اجرای برنامه ها میزان آسیب های اجتماعی به صفر برسد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: موضوع هفت تیر با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سالروز شهادت آیت الله بهشتی باید رقم بخورد.

 

حجت الاسلام احمدی به نوع و نحوه همدردی با رنگین پوستان آمریکایی اشاره کرد و گفت: ظلم ستیزان با هر رنگ و نژاد در آمریکا با ظلم و ستم مخالف هستند و این اتفاقی که در آمریکا رقم خورده است پیش از این از سوی سردار  شهیدسپهبد قاسم سلیمانی نوید داده شده بود.

 

وی افزود: امام(رحمه الله علیه) در دوران حیات به خوی درنده استکباری دولت غرب اشاره می کردند و در آن زمان گوش شنوایی در دنیا نبود ولی می بینیم که امروز خیزش و بیداری آزادی خواهان جهان براساس منویات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری رقم خورده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه موضوع حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، گفت: فروپاشی آمریکایی ها در بعد اقتصاد و مفاسد اخلاقی قطعی است و رهبر انقلاب اسلامی به این مهم تاکید کردند.

 

حجت الاسلام احمدی متذکر شد: دولت ظالم و فرعونی مردم آمریکا به سوی اضمحلال می رود و شاهد فروپاشی این دولت ظالم خواهیم بود.

 

کد خبر 937423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha