اجرای «طرح ۱۰۰ ثانیه با قرآن» با تفسیر سوره نسا توسط کانون سالار شهیدان

طاهری گفت: «طرح ۱۰۰ ثانیه با قرآن» با تفسیر مجازی سوره نسا توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور یکی از اساتید مجرب در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: «طرح ۱۰۰ ثانیه با قرآن» یکی از راهکارهای جذب جوانان به مسجد برای ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از زمان اجرا تاکنون با استقبال ویژه جوانان مسجدی در سطح استان مواجه شده است.

 

وی بابیان اینکه «طرح ۱۰۰ ثانیه با قرآن» به صورت مجازی برگزار می شود افزود: این فعالیت ویژه در قالب طرح مسجد محور «راهکار» انجام می شود.

 

طاهری افزود: دوازدهمین روز از تفسیر مجازی سوره «نساء» با عنوان «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با حضور حجت الاسلام یزدانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده نیز پخش می شود.

 

وی با طرح این سوال که «طبق سوره نساء سومین را تسلط مستکبران بر مسلمانان چه راهی هست؟» از شرکت کنندگان خواست تا جواب مورد نظر را به شماره ۰۹۱۰۱۹۱۱۹۰۷ پیامک کنند.

 

کد خبر 937437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha