700شهر کشور نمازجمعه را برگزار می کنند

مشاور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه را کانون وحدت و انسجام عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در 700 شهر کشور نمازجمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی، مشاور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، پیش از ظهر امروز (4 دی)، با بیان اینکه 20هزار نفر در ستادهای نماز جمعه کشور در حال فعالیت هستند، به خبرنگار شبستان در بوشهر گفت: نهضت مصلی سازی از برکات نماز جمعه است و امیدواریم بتوانیم در تمام شهرهای ایران نماز جمعه را برگزار کنیم.

 

 وی با اشاره به تلاش مداوم دشمنان اسلام در خدشه و آسیب واردکردن به دستاوردهای انقلاب، افزود:‌ به یمن تداوم نظام ولایی و هوشیاری مردم توطئه های دشمنان علیه نظام و مملکت یکی پس از دیگری خنثی و برملا می شود.

 

مشاور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر جایگاه و اهمیت ولایت افزود: ارزش همه مسئولان در میزان اطاعت پذیری از ولایت است و تا زمانی که مسئولان در کنار رهبر و پایبند به آرمان های شهدا باشند، مردم آنان را حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

 

وی فتنه سال 88 را با هدف تضعیف نظام و ولایت فقیه دانست و اظهار داشت: حضور پرشور مردم با درایت رهبر معظم انقلاب در روز حماسی نهم دی 88 فتنه گران را خوار و ذلیل و انقلاب و نظام را بیش از پیش مستحکم تر و با اقتدارتر کرد.

 

حجت الاسلام طباطبایی همچنین با اشاره به فلسفه امامت و اهمیت اطاعت از آن در اسلام گفت: امامت عامل اتحاد، انسجام بین امت اسلام است و در سایه اطاعت از امامان زندگی بشر رشد و ترقی می کند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 93747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha