خراسان شمالی میزبان جشن های زیر سایه خورشید می شود

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن های دهه کرامت در خراسان شمالی از حضور کاروان خدام رضوی و اجرای طرح زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت در این استان خبر داد.

«اصغر لنگری» در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از میزبانی خراسان شمالی در برگزاری جشن های زیر سایه خورشید خبر داد و اظهارکرد: خدام حرم رضوی امسال و در سیزدهمین دوره برگزاری طرح زیر سایه خورشید  همزمان با ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیه) و نیز حضرت امام رضا (علیه السلام) در این استان حضور می یابند.

 

 

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن های دهه کرامت در خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی از 8 تا 13 تیر ماه سال جاری میزبان پنج تن از خادمین حرم مقدس رضوی خواهد بود.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی (ره) بجنورد با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و محدودیت های حاصل از آن، برنامه دهه کرامت در سال جاری را نسبت به سال های گذشته متفاوت اعلام کرد و گفت: سعی شده برنامه ها به تعداد کمتر اما با کیفیت بهتری اجرا شود و برگزاری جشن های عمومی در شهرستان های مختلف استان منوط  به صور مجوز از سوی شورای تأمین استان خواهد بود.

 

 

لنگری محرومیت زدایی و رسیدگی به خانواده های نیازمند و نیز کمک به خانواده های آسیب دیده از شیوع بیماری کووید 19 و حضور در مناطق محروم و روستایی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن های مردمی و استقبال و زیارت پرچم متبرک آستان قدس رضوی را به اهم برنامه های مدنظر در این باره افزود.

 

 

وی هماهنگی بین رابطان شهرستانی و بهره مندی از ظرفیت تشکل های مردمی استان را نیز مورد توجه قرار داد.

 

کد خبر 937470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha