وجود ۲۱۱ شهید ترور در استان گلستان

طالع زاری از وجود ۲۱۱ شهید ترور در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدعلی طالع زاری» ظهر امروز (چهارشنبه 21 خرداد) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: در استان گلستان 211 شهید ترور در وجود دارد که در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی باید به جنایات گروه های منافقین و معرفی این شهدای ترور بپردازیم.

 

معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان ادامه داد: پنج انجمن و تشکل مردمی در حوزه شهید و امور ایثارگران فعالیت می کنند که یکی از این انجمن ها، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم است که این انجمن دارای مقام مشورتی در سازمان ملل است و از اهداف راه اندازی این انجمن ترسیم چهره زشت ترور و تروریسم در سطح بین الملل و نشان دادن مظلومیت شهدا و جانبازات ترور و خانواده شهدای ترور است. 

 

طالع زاری متذکر شد: یادواره ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان توسط این انجمن در دو سال گذشته با حضور «ماریا دوتسنکو» نماینده سازمان برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این انجمن ظرفیت خوبی است که در استان می تواند مظلومیت خانواده های ترور را عرضه کند، بیان کرد: به جز پایتخت دفتر دفاع از قربانیان ترور در استان گلستان تنها دفتر حقوق بشری در بین استان های کشور به شمار می رود.

 

کد خبر 937547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha