بازار میوه وتره بار ایلام زیر چتر نظارت بازرسان/ ۵۷ واحد متخلف شناسایی شد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام گفت: نظارت بر بازار میوه و تره بار توسط بازرسین به صورت مستمر در حال پیگیری و در این راستا ۵۷ واحد متخلف شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «عزت الله عبدخانی» ظهر  امروز(۲۱ خرداد) در بازدید از از بازار میوه و تربار ایلام، اظهار کرد: نظارت بر بازار میوه و تره بار توسط بازرسین به صورت مستمر در حال پیگیری است و در این راستا گشت مشترکی با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه از سطح بازار  میوه و تره بار، عمده فروشی ها و نیز صنوف خرده فروشی انجام شده است.

 

وی افزود: در این بازرسی ها ضمن رصد بازار و کشف قیمت، بر نصب برچسب قیمت اقلام میوه و تره بار تاکید و  تعداد57 واحد صنفی متخلف شناسایی شده است، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تداخل صنفی و رعایت نکردن بهداشت عمومی از مهم ترین تخلفات این واحدها بود.

 

عبدخانی تصریح کرد: بازرسین صمت استان ایلام در ۲ نوبت صبح و عصر کار نظارت را بر عهده داشته و وضعیت اقلام میوه و تره بار را به صورت روزانه رصد می کنند.

 

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح  نظارتی ماه مبارک رمضان سال جاری، گفت: بیش از ۴ هزار مورد بازرسی در این ایام انجام شده است.

 

 عبدخانی خاطرنشان کرد: با تعداد بازرسی های یاد شده از واحد صنفی در قالب طرح نظارتی رمضان بیش از 200 فقره پرونده برای متخلفان با ارزش ریالی بالغ بر 3487میلیون ریال تشکیل شده است.

کد خبر 937548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha