تلاش برای تحقق جهش تولید در زندگی عشایر فارس

بهرامی گفت: تلاش در توسعه حوزه عشایری باید به گونه ای باشد که شاهد جهش تولید در زندگی عشایر استان باشیم که در این حوزه، توجه به رفتار سازمانی اهمیت بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (چهارشنبه 21 خرداد) در اولین جلسه شورای اداری مدیران استانی و شهرستانی اداره کل امور عشایر در سال جاری، گفت: تحقق «جهش تولید» در زندگی عشایر استان در اولویت برنامه های اداره کل امور عشایری فارس است.

مدیرکل امورعشایر فارس با تاکید بر مزایای شناسنامه دار شدن دام عشایر، عنوان کرد: شناسنامه دار کردن دام عشایر استان، یکی از این اقدامات است که موجب ارتقای شاخص عشایری می شود.

وی اضافه کرد: تلاش در توسعه حوزه عشایری باید به گونه ای باشد که شاهد جهش تولید در زندگی عشایر استان باشیم که در این حوزه، توجه به رفتار سازمانی اهمیت بسزایی دارد.

بهرامی با تاکید بر شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: در آستانه پیک دوم بیماری کرونا، مدیران باید با حساسیت و جدیت بیشتری اقدام کنند و با  اکیپ های بهداشتی، همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه عشایر استان از بهره برداران مراتع هستند، مدیران این حوزه نیز باید اقدامات لازم را برای مدیریت بحران، پیشگیری و مهار آتش سوزی در عرصه های طبیعی به کار بگیرند.

مدیرکل امور عشایر استان با تاکید بر لزوم ارتقای شاخص های زندگی عشایری، گفت: مدیریت اعتبارات ارزش افزوده، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، توجه به اشتغال و معیشت عشایر و ... در ارتقای این شاخصه ها موثر است.

 گفتنی است در این جلسه از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شیراز برای کمک به عشایر در بارندگی های امسال، تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 937645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha