تلاش داریم فرهنگ مطالبه گری امربه‌معروف در جامعه نهادینه شود

صالحی بابیان اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر تلاش دارد مردم مطالبه گر این فریضتین الهی باشند، گفت: نظارت بر اجرای درست عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «خلیل صالحی» امروز (21 خرداد) در نخستین همایش توجیهی، آموزشی دبیران ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها و شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا گفت: مأموریت اصلی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر، آموزش نوع مطالبه گری مردم از مسئولان است.

 

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان مازندران بابیان اینکه بهره‌مندی از کارکرد رسانه، هنر و ابزار تبلیغات برای ترویج و گسترش این فریضتین واجب را پیگیر هستیم، افزود: تلاش داریم ظرفیت رسانه‌ها برای احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه بکار بسته شود.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد فرهنگ‌سازی این واجب فراموش‌شده است، افزود: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم احیای امربه‌معروف و نهی از منکر برای اصلاح جامعه با تشکیل معاونت اجتماعی و مطالبه گری سعی کردیم قدم‌های مثبتی را در راستای منویات معظم له برداریم.

 

صالحی بر لزوم رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های خصوصی استان تأکید کرد و گفت: پاسداری و صیانت از ارزش‌های دینی با نظارت دقیق در حال اجرایی است.

کد خبر 937682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha