ثبت نام مدرسه «دخترانه صدرا» آغاز شد

آقایی از ثبت نام دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی «دخترانه صدرا» در پایه اول و دوم متوسطه شهرستان گچساران خبر داد.

«محبوبه آقایی» امروز چهارشنبه (۲۱ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در گچساران، گفت: دبیرستان تخصصی علوم و معارف اسلامی «دخترانه صدرا» وابسته به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در پایه های اول و دوم متوسطه از بین دانش آموزان دختر برای سال تحصیلی جدید ثبت نام می کند.

مدیر دبیرستان صدرای دخترانه گچساران، هدف عمده‌ رشته علوم و معارف اسلامی در دوره‌های متوسطه اول و دوم به عنوان یک رشته‌ خاص را جذب و تربیت جوانان مستعد و علاقه مند به تعلیم و تربیت اسلامی دانست و افزود: این جوانان می توانند با توجه به آموزش‌های خاص دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی با پیشینه‌ علمی و تربیتی مطلوب، نگرشی مبتنی ‌بر فرهنگ اصیل اسلامی در آینده داشته باشند.

آقایی نخبه پروری در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ایجاد شرایط مناسب و مساعد، جهت پاسخ به نیازهای فرهنگی و دینی نسل جوان و نوجوان را از عمده فواید تاسیس دبیرستان های صدرا دانست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند حداکثر تا ۳۰ خرداد برای ثبت نام به آدرس روبروی مصلای امام خمینی (ره) روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی گچساران مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۰۷۴۳۲۲۲۶۰۱۴ تماس بگیرند.

کد خبر 937698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha