حمایت ۱۰ میلیارد تومانی شورای شهر از ورزش بی ‌نظیر است

فتاحی گفت: حمایت ۱۰ میلیارد تومانی شورای شهر و شهرداری مشهد از ورزش، در تاریخ بی‌نظیر است و افتخارات بزرگی که کسب شد، نتیجه و ثمره همین رویکرد و نگاه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «فرزاد فتاحی» عصر (۲۱ خرداد) در مراسم رونمایی از سردیس قهرمان نامدار ایران زمین «پهلوان محمد خادم» ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری مشهد که با حمایت‌ها و همراهی‌های شورای شهر، اتفاقات بسیار خوبی را طی سال گذشته و امسال اتفاقات بسیار خوبی را در ورزش استان رقم زدند، اظهارکرد: حمایت ۱۰ میلیاردتومانی شورای شهر و شهرداری مشهد از ورزش، در تاریخ بی‌نظیر است و افتخارات بزرگی که کسب شد، نتیجه و ثمره همین رویکرد و نگاه بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه کشتی استان خراسان رضوی سال گذشته با حمایت‌های شهرداری مشهد، پس از سالها در لیگ کشتی حضور پیدا کرد و قدردان این حمایت و پشتیبانی هستیم، گفت: با اعلام استاندار محترم، برای فصل جاری نیز ۳ میلیاردتومان به کشتی استان اختصاص پیدا می‌کند تا امسال هم شاهد حضوری دیگر در لیگ کشتی کشور باشیم.

 

فتاحی با اشاره به نامگذاری میدانی به نام پهلوان محمد خادم و نصب سردیس این پهلوان نامی، تصریح کرد: بدون شک چنین اقدامات ارزشمندی موجب ایجاد انگیزه در جوانان و نوجوانان می‌شود چراکه می‌بینند، پهلوانان و قهرمانان همچنان مورد توجه مسئولین قرار دارند.

 

«سید مسعود ریاضی» هم در این مراسم افزود: پدری که خود قهرمان دوم جهان بود و دو فرزند خود را به نحوی تربیت کرد و پرورش داد که چندین مدال المپیک و جهان را کسب کردند و برای این مرز و بوم افتخار آفریدند.

 

عضو شورای شهر مشهد ضمن ابراز خرسندی از نامگذاری میدانی در شهر، به نام پهلوان محمد خادم و نصب سردیس ایشان در این مکان، گفت: امیدواریم اقداماتی از این دست موجب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره پهلوانی و قهرمانی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سالهاست در مشهد جای قهرمانان جهانی و المپیک در رشته کشتی خالی است تا این شهر زیر قدم‌هایش بلرزد؛ از این روست که باید قدردان خانواده خادم باشیم.

 

ریاضی اشاره‌ای هم به رونمایی از سردیس پهلوان وفادار در سال گذشته داشت و گفت: امیدواریم بواسطه چنین اقداماتی، جوانان ما از اسطوره‌ها و پهلوانان شهر الگو بگیرند و بیش از پیش به آنها افتخار کنند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

کد خبر 937748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha