مصوبه ۱۶ ماده‌ای شورای تامین درخصوص تشکیل پلیس کرونا در آبادان قطعا اجرایی می‌شود

موسوی در واکنش به تکذیبیه مطرح شده در خصوص عدم تشکیل پلیس کرونا در آبادان گفت: مصوبه ۱۶ ماده‌ای شورای تامین درخصوص تشکیل پلیس کرونا در آبادان قطعا اجرایی می‌شود و این اقدام برای ما حفظ سلامت مردم آبادان بسیار مهم است.

«سید زین‌العابدین موسوی» امروز (پنج شنبه 22 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه قطعا دستورالعمل 16 ماده‌ای مقابله با بیماری کرونا در آبادان اجرایی می‌شود اظهار کرد: تغییر نام كميته و واژه‌ها خللی در کار ما ایجاد نمی‌کند، اراده بنده و همكارانم مبارزه قاطع با ابعاد مختلف كرونا در آبادان است و اين وظيفه دقيقا در عمل به عبارتی است كه كل واژگان آن شكست كرونا را بشارت می‌دهد و با هشتگ #کرونا را شکست می دهیم در سطح ملی مشخص شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، با اشاره به اینکه استفاده يا عدم استفاده از الفاظ خاص ابدا مانع اراده راسخ ما و مردم در مقابله با كرونا نخواهد شد اضافه کرد: استفاده از لفظ پليس در حوزه ساختمان و در حوزه نظام مهندسي و حوزه سلامت و ... مرسوم است.

 

وی با بیان اینکه ما هيچ اصراری بر استفاده الفاظ خاص نداريم و به حول قوه الهی در پاسداری از سلامت مردم با قدرت، اصول تعيين شده در دستورالعمل ابلاغی و اعلام شده كميته مذكور را انجام و عملی می‌کنیم افرود: ایمان داریم كه در همدلی و وحدت بين مردم و مسئولان برای مبارزه با اين ويروس بايد حتما اراده مقابله وجود داشته باشد و تمرد از قوانين و مقررات و شانه خالی كردن از تكاليف قانونی برای هر شخصی ايجاد مسئوليت خواهد کرد.

 

موسوی در واکنش به تکذیبیه مطرح شده در خصوص عدم تشکیل پلیس کرونا در آبادان تصریح کرد: برای ما سلامت مردم آبادان مهم است از ابتدا هم در مصوبه نگفتيم نیروی پلیس در معابر یا درب منازل جهت مبارزه با کرونا مستقر می‌شود، بلكه نيروی انتظامی هم يكی از اعضای كميته است.

 

وی عنوان کرد: اين امر كه كلمه امنيت بخش (پليس) در تركيب كميته اجرایی باشد يا نباشد، تفاوتی ندارد، همچنین ما مردم را از تصميمی كه در مبارزه با كرونا و مقابله با قانون‌شكنان گرفتيم دلسرد و منصرف نمی‌کند.

 

فرماندار ویژه آبادان ابراز کرد: با اطمينان می‌گویم در تركيب اين كميته چه لفظ پليس را داشته باشد يا نباشد حتما پليس هم ماموريت‌های محوله را با قدرت انجام می‌دهد.

 

وی به انجام قطعی مصوبه شانزده‌گانه تشکیل پلیس کرونا در آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: كميته مذكور، با نام (ستاد اجرايی مقابله با كرونا) و با همان تركيب اعلامی و مسئوليت‌ها و همان مواد شانزده‌گانه وظايف و ماموريت‌های محوله را با قاطعيت و بدون فوت وقت در آبادان انجام خواهد داد.

 

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان خاطر نشان کرد: مسلما همه تشكيلات حاكميت با قدرت و وحدت، ماموريت‌های محوله را با حضور موثر و پرقدرت نيروی انتظامی به سرانجام خواهند رساند.

 

وی در پایان یاد آور شد: مطمئن هستم با یاری خداوند، پس از اجرای این طرح نتايج خيره‌كننده‌ای نصيب مردم آبادان خواهد شد.

 

کد خبر 937877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha