تشکیل ۳ گروه جهادی متشکل از طلاب برای مبارزه با کرونا در آبادان

حجت‌الاسلام باروت‌کوب گفت: سه گروه جهادی متشکل از طلاب حوزه علمیه برای مبارزه با کرونا در بخش‌های ضدعفونی معابر، پاسخ به شبهات و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان فعالیت کردند.

«حجت‌الاسلام حمید باروت‌کوب» امروز (پنج شنبه ۲۲ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به فعالیت طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) آبادان در ایام کرونا اظهار کرد: اولین اقدام حوزه علمیه امام صادق (ع) آبادان در بحث مبارزه با کرونا ویروس تشکیل سه گروه جهادی متشکل از طلاب این حوزه بود.

 

معاون مدیریت حوزه علمیه امام صادق (ع) آبادان افزود: مجموعه اول ضدعفونی معابر، پیاده‌روها و بازارچه‌ها را برعهده گرفتند، گروه دوم در بحث پاسخ به شبهاتی که در فضای مجازی در موضوع بیماری کوید ۱۹ به‌وجود آمده بود فعالیت کردند و مجموعه سوم نیز که در مسئله کارهای جهادی ورود کردند به غسل اموات کرونایی مشغول شدند.

 

وی به تهیه مواد غذایی و توزیع در میان نیازمندان اشاره کرد و یاد آور شد: افرادی که در گروه ضدعفونی قرار داشتند علاوه بر آن اقداماتی نظیر تهیه و توزیع مواد غذایی به افراد آسیب‌دیده ناشی از کرونا ویروس دچار مشکل اقتصادی شده بودند را نیز انجام دادند.

 

کد خبر 937893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha