اجرای پویش «نیاز نیازمندان» توسط کانون فرهنگی هنری نیکان روستای مارکده

عرب مارکده گفت: پویش «نیاز نیازمندان» از جمله پویش‌هایی است که به دنبال فرمان رهبری برای اجرای رزمایش مواسات و همدلی و دستگیری از نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده راه‌اندازی شده است.

«نصرالله عرب مارکده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پویش «نیاز نیازمندان» که به همت کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده از ابتدای ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده است، تاکنون با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بخشی از نیاز نیازمندان را تامین کرده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده ادامه داد: این پویش مورد استقبال سایر ارکان مسجد، مردم و خیرین واقع شده تا جایی که اقشار مردم نیز برای اجرای هرچه بهتر این پویش با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی خود در حال تلاش هستند.

 

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک های مومنانه برای یاری رساندن به افراد کم‌بضاعت تاکید ‌کرده اند افزود: کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده تاکنون با اجرای گسترده این رزمایش به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفته است.

 

عرب مارکده گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده با شناسایی خانواده های نیازمند بسته های غذایی را بین این عزیزان توزیع می کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده بابیان اینکه تاکنون فعالیت ها و اقدامات زیادی توسط این کانون در ایام کرونا انجام شده است ادامه داد: همه این فعالیت ها در قالب طرح مسجد محور راهکار انجام می شود و در سامانه «بچه های مسجد» نیز ثبت می شود.

 

کد خبر 937974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha