نیاز به بازنگری رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران

رحیمی گفت: اتخاذ تصمیمات مناسب و بازنگری رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران، نیاز به راضی کردن تک تک مرتعداران برای سرمایه گذاران در مراتع را برطرف خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (پنجشنبه ۲۲ خرداد) در شورای اداری فارس با حضو رئیس قوه قضاییه، گفت: لازم است تا با تقویت بسترهای سرمایه گذاری در فارس به افزایش فعالیت واحدهای تولیدی کمک شود.

استاندار فارس افزود: ایجاد زمینه مناسب برای معرفی کالاهای ما به بازارهای خارجی و پذیرش این کالاها در این بازارها، موجب تقویت اقتصاد کشور خواهد شد.

وی سال ۹۸ را برای فارس بحرانی ترین سال دانست و عنوان کرد:  وقوع سیل از جمله این موارد بحرانی بود و امسال نیز شیوع کرونا با ایجاد مشکلاتی همراه بود که با همدلی بین سازمانی و موثر در حوزه های مختلف به موفقیت هایی منتهی شد.

رحیمی با تاکید بر توسعه اقتصادی در استان گفت: رشد گلخانه ها، صدور مجوزهای بی نام، تدوین سند پیشران توسعه استان و ... اقدامات موثری در حوزه اقتصادی فارس بوده است و شناسایی واحد های صنعتی و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل و راه اندازی برخی از آنها همچون کارخانه های فولاد، اقدام موثری در تحقق جهش تولید در فارس است.

وی در حوزه قضایی، خواستار تعیین تکلیف پرونده های باقیمانده شد و افزود: تقویت مجازات های جایگزین حبس اقدام موثری در حوزه قضایی است.

رحیمی خواستار اتخاذ تصمیمات مناسب و بازنگری رای دیوان عدالت اداری در مورد مرتع و مرتعداران شد و عنوان کرد: با بازنگری این رای،  نیاز به راضی کردن تک تک مرتعداران برای سرمایه گذاران برطرف خواهد شد.

کد خبر 937993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha