ظرفیت بسیج برای تحقق جهش تولید بکار بسته شود

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه در حوزه تولید و اشتغال باید بر اساس داشته‌ها و با وحدت رویه حرکت کرد، گفت: ‌باید از ظرفیت بسیج استفاده کرد چون یک استعداد بالقوه است، بسیج می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی بابایی کارنامی» امروز (22 خرداد) در جلسه تحقق شعار سال (جهش تولید) در دفتر نماینده ولی‌فقیه در مازندران، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌های استان برای تحقق شعار سال برنامه‌ریزی شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: میاندرود یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان در بخش کشاورزی است ولی زیرساختی برای صادرات و فروش در این شهرستان جانمایی نشده است و باعث ضرر کشاورز می‌شود.

 

بابایی کارنامی با تأکید بر اینکه در حوزه تولید و اشتغال باید بر اساس داشته‌ها و با وحدت رویه حرکت کرد، خاطرنشان شد: ‌باید از ظرفیت بسیج استفاده کرد چون یک استعداد بالقوه است، بسیج می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

 

وی بابیان اینکه ظرفیت و فرصت‌های امیدبخشی در بخش کشاورزی استان وجود دارد که در ابتدا باید آن‌ها را شناسایی کنیم، گفت: جوانان و تحصیل‌کرده‌های رشته کشاورزی برای توسعه و رونق این حوزه به‌کارگیری شوند تا شاهد جهش تولید باشیم.

کد خبر 938003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha