برگزاری مراسم دعای «ندبه» پس از تعطیلی کرونایی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: مراسم معنوی قرائت دعای روح بخش «ندبه» پس از چند ماه تعطیلی به سبب شیوع بیماری «کرونا» در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پس از چند ماه تعطیلی مساجد در شهرستان جهرم به سبب شیوع بیماری «کرونا» و به تبع آن فعالیت ها و برنامه هایی که در این مکان های مقدس انجام می شود، در روزهای اخیر با دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا فعالیت مساجد از سر گرفته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود:‌ با بازگشایی مساجد به مرور فعالیت های و دیگر برنامه های دینی و فرهنگی نیز رو به انجام شدن بوده و دعای «ندبه» که هر صبح جمعه به صورت متداول به عنوان برنامه های ثابت بسیاری از مساجد است، رو به برگزاری است.

 

وی بیان کرد: امروز جمعه 23 خردادماه نیز دعای پر فیض «ندبه» در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد تا آغازی برای برگزاری فعالیت های دینی و معنوی این کانون باشد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف ايجاد روحيه متعالی دينی در بين اهالی مسجد و تقويت روحيه انتظار، به عنوان یک برنامه ثابت، صبح جمعه ها در مسجد «الزهرا (س)» برگزار و با استقبال خوب مسجدیان همراه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم در پایان اظهار کرد: همزمان با برگزاری دعای پرفیض «ندبه»، سخنرانان مختلف پیرامون روحیه انتظار و آمادگی برای ظهور حضرت قائم (عج) به ایفای سخنرانی می پردازند.

 

شایان ذکر است، که در دعای ندبه امروز کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم، یاد و خاطره پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت و مدافع حریم اهل بیت (ع)، مرحوم «مراد رحمانیان» که در روزهای اخیر به دیدار معبودش شتافته، گرامی داشته شد.

کد خبر 938076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha