ضرورت جذب سرمایه گذار و حرکت به سمت رونق تولید

گودرزی، بیکاری را مشکل مهم بروجرد خواند و گفت: با جذب سرمایه گذار و بهره مندی از ظرفیت های موجود همچون شهرک صنعتی باید به سمت اشتغالزایی حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عباس گودرزی»، امروز(23خرداد) در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مجتمع فروسیلیس بروجرد، اظهار داشت: ایران در شاخص‌های سهولت کسب و کار در بین ۱۹۰ کشور جهان در جایگاه ۱۲۹ ایستاده است.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان به فعالیت ۶۰ درصدی شهرک صنعتی بروجرد اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت این شهرک لازمه رونق تولید و اشتغال زایی است.

 

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید امری ضروری و از مؤلفه های رونق تولید است، گفت: فراهم سازی زمینه تولید و اشتغالزایی مؤلفه مهم جهش تولید است.

 

گودرزی بر ضرورت فراهم سازی بستر فعالیت اقتصادی سرمایه گذاران تأکید کرد و یادآور شد: حضور سرمایه گذار در کنار فعالیت تولیدی نقش بسزایی در اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی دارد، برطرف ساختن مشکلات اقتصادی به معنای پیشرفت و توسعه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خویش بر ضرورت جذب سرمایه گذار در شهرستان بروجرد تأکید کرد و بیان داشت: حضور سرمایه گذار در شهرک صنعتی بروجرد و فراهم کردن زمینه فعالیت آنان ظرفیتی مهم به سمت رونق تولید است.

 

نماینده مردم بروجرد اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برطرف سازی موانع تولید، بهره مندی از ظرفیت های موجود در کنار جذب سرمایه گذارلازمه حرکت به سمت تولید، اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری جامعه و جوانان است.

 

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: احداث مجتمع فروسیلیس بروجرد می‌تواند مقدمه‌ای برای جذب و حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد باشد.

 

کد خبر 938097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha