ایجاد امید در دل مردم و جامعه مهمترین رسالت های مسئولان است

حجت الاسلام صفایی پور ایجاد امید در دل مردم و جامعه را یکی از مهمترین رسالت های مسئولان برشمردوگفت: با تکیه بر ظرفیت‌ها و داشته‌های داخلی مشکلات اقتصادی کشور رفع شدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام « قربانعلی صفایی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهرستان میامی، ضمن بیان اینکه امنیت و آرامش مردم یکی از راهبردهای نظام اسلامی است گفت: عزت و سربلندی کنونی کشور نتیجه مقاومت و پایداری در برابر دشمنان است.

 

امام جمعه میامی با تأکید بر اینکه رفع مشکلات معیشتی ،مهار گرانی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باید اولویت های برنامه های  مسئولان باشد ادامه داد: مسئولان قوای سه گانه کشور باید برای کنترل قیمت ها و مهار گرانی با قدرت وعزم جدی وارد میدان شوند.

 

وی با بیان اینکه روحیه جهادی و ازخودگذشتگی به‌عنوان الگوی مدیریتی باید منش و کردار مدیران باشد اضافه کرد: اگر اتحاد و همدلی به‌خصوص در بین نیروهای مومن، متدین و انقلابی و همچنین جوانان کشورمان وجود داشته باشد از گزند دشمنان در امان خواهیم بود.

 

حجت الاسلام صفایی پورتصریح کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گیرد.

 

امام جمعه میامی در ادامه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی گفت: در شرایطی که جهان با بیماری کرونا مواجه شده ،  حوزه ها  کشاورزی در خط مقدم جبهه خدمت و رونق تولید قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه  باید فعالیت های کشاورزی با توجه به فراوانی منابع مورد نیاز این بخش در سطح شهرستان میامی افزایش یابد اظهارداشت: در صورت انجام و اولویت قرار دادن این کار بدون شک موفقیت و عملکرد مثبتی در این حوزه به دست خواهد آمد.

 

به گفته حجت الاسلام صفایی پور میامی استعداد بالایی در زمینه های کشاورزی و دامداری دارد که باید به آنها توجه شود.

 

امام جمعه میامی فرآوری محصولات کشاورزی درشهرستان میامی را ضروری دانست وافزود: زمینه های احداث صنایع تبدیلی در این شهرستان فراهم است اما اجرای آن نیاز به همتی جهادی و جذب سرمایه گذاران دارد.

 

وی منطقه فرومد بخش مرکزی شهرستان میامی را نیازمند توجه بیشتر عنوان کردوگفت: زمزمه هایی مبنی بر تقسیمات کشوری و جدایی این دهستان از شهرستان در فضای مجازی شدت گرفته و افرادی که چنین مسائلی را مطرح می کنند بدانند راه بجایی نخواهند برد.

 

حجت الاسلام صفایی پور با اشاره به چالشی که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده است،اظهار کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر تقسیمات کشوری و جدایی روستای فرومد از شهرستان میامی در فضای مجازی منتشرشده است.

 

امام‌جمعه میامی با تأکید بر اینکه این طرح راه به‌جایی نخواهد برد، خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای مردم در روستای فرومد باید به‌سرعت بررسی و در اولویت نخست مسئولان قرار گیرد.

کد خبر 938105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha