نیازمند تحول فرهنگی در بخش‌های مختلف کشور هستیم

حجت الاسلام نکونام گفت: امروز کشور در بسیاری از حوزه‌ها نیازمند انقلاب فرهنگی است و باید تحولی در فرهنگ آموزش، اقتصاد، کار و تولید، سیاست خارجی و سبک زندگی ایجاد کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۳ خرداد) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به 23 خرداد سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی در سال 1359، اظهار داشت: ضروری است تا پس از چندین دهه فعالیت این شورا، اقدامات موثرتر و فعالانه‌تری در این حوزه شکل گیرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد در ادامه به سالروز تشکیل جهاد سازندگی نیز اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی در تولید و خودکفایی کشور به مواد غذایی نقش بی‌بدیلی دارد و در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

 

حجت الاسلام نکونام با قدردانی از تلاشگران حوزه جهاد کشاورزی، تصریح کرد: فعالان این عرصه جهادگران عرصه اقتصاد کشور هستند و نقش مهمی در تامین مایحتاج مردم ایفا می‌کنند.

 

امام‌جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و نقش همراهی مردم در مقابله با این ویروس، اظهار داشت: مردم با رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی می‌توانند مسئولان را در مقابله با این ویروس یاری دهند.

 

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: کادر درمان ماه‌ها است که با فداکاری و ایثار برای بهبودی بیماران شبانه روز تلاش می‌کنند از همین رو برای جلوگیری از خستگی این مدافعان سلامت مردم باید همراهی بیشتری داشته باشند.

 

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع)، خاطرنشان کرد: امام ششم شیعیان پایه‌گذار مکتب جعفری و تربیت‌کننده دانشمندان بزرگ جهان اسلام است که تحول علمی بزرگی را شکل داده است.

 

کد خبر 938171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha