اعتماد بیش از گذشته، رویکرد جمعیت هلال احمر

«امیر فراتی» با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر یک مجموعه مردمی می باشد که اعتماد مردم به این مجموعه از گذشته شده، تصریح کرد: اعتماد مردم در امر حوادث و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیش از گذشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات جمعیت هلال‌احمر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر به صورت همزمان در سراسر کشور انجام شد.

 

امیر فراتی با اشاره به اینکه اعضای جمعیت هلال احمر با حضور در این انتخابات کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کردند، گفت: در استان زنجان، هیئت نظارت بر انتخابات با حضور نماینده استاندار، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و منتخبان هیئت مدیره استان و در شهرستان‌ها نیز با همین ترکیب تشکیل و انتخابات مذکور با روند مطلوبی در حال برگزاری است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در استان زنجان ۸۲ نفر به عنوان کاندید این دوره از انتخابات اعلام آمادگی کردند، ادامه داد: امیدواریم افرادی که انتخاب می‌شوند بتوانند در جهت اهداف عالیه جمعیت هلال‌احمر گام‌های موثری برداشته و این مجموعه مردم‌نهاد را کمک کنند.

 

فراتی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر یک مجموعه مردمی می باشد که اعتماد مردم به این مجموعه از گذشته شده، تصریح کرد: اعتماد مردم در امر حوادث و کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه بیش از گذشته خواهد شد.

 

کد خبر 938268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha